web site analytic
ChanelChick: Maybelline shiny-licious fruity gloss

dinsdag 29 januari 2008

Maybelline shiny-licious fruity gloss






Deze lipgloss van Maybelline zit in een leuk tubetje en is zoals je ziet in vele kleuren verkrijgbaar. Ik heb 803, Strawberry Whizz, welke vind jij de leukste? Hij kost in de winkel €7,99 en is onder andere te koop bij de Etos.

Kunnen we glimlachen? Ja, deze gloss staat heel mooi! Bij deze variant van shiny-licious zitten er glittertjes in de gloss en de kleur ziet er mooi uit, niet te doorzichtig en niet te 'zwaar'. Je lippen worden extra benadrukt met deze gloss.
Smell & smaak: Zoetzoetzoet, dit is inderdaad Strawberry Whizz! Ga niet met je neus boven het tubetje hangen, je zou nog eens flauwvallen. :p Mijn lippen hebben een zoetige smaak, met een beetje fantasie zit er een aardbei op mijn lippen. Yummie. :)
Glaasje water? Oh jawel, als je je glas wilt versieren met een randje shiny-licious moet je dat zéker doen!
Een uurtje later . . . De lipgloss is nu wel droog en mijn lippen glimmen niet meer. De glimmertjes zijn nog wel te zien, en de kleur zie ik nog heel vaag. Bijglossen dan maar?
Punt: 7,0.

 
template by suckmylolly.com